Nieuwe wethouders benoemd
Tijdens de raadsvergadering van dinsdag zijn de nieuwe wethouders officieel benoemd.
Wij feliciteren hen van harte met deze benoeming en wensen hen veel succes, wijsheid en plezier in hun nieuwe rol voor de gemeente.
Van links naar rechts: burgemeester Patricia Hoytink-Roubos met wethouders René Post, Ingrid de Pagter, Wijnte Hol, Karel Grimm en Aad Noordermeer.



